مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 01:002017-07-22ورزشي

نفت تهران؛ در انتظار جادوی "درخشان"


تیم فوتبال نفت تهران ابتدا کارش را با علی کریمی آغاز کرد اما در ادامه کریمی از این تیم جدا شد تا هدایت نفتی ها را حمید درخشان به عهده بگیرد.

این تیم در دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و شاید بدترین سال فوتبالی اش را امسال تجربه کند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همین حالا که پنج روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده ، وضعیت تیم قهرمان جام حذفی فصل گذشته در هاله ای از ابهام است و هر روز یک اتفاق جدید در این باشگاه می افتد.

اختلاف بر سر انتقال باشگاه نفت، بین وزارت نفت و شرکت بهنام پیشرو، این باشگاه قدیمی را تا پای انحلال برد اما با انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی همه امیدوار شدند که نفت نه به روزهای طلایی اش بلکه حداقل به روزهای نسبتا خوبش در فوتبال ایران بازگردد.

البته علی کریمی در همان ابتدای کار هم به صورت مشروط روی کار آمد و عنوان کرد تا زمانی که مشکلات مالی باشگاه حل نشود با نفتی ها قرارداد امضا نمی کند.

در آن زمان همه امیدوار بودند که علی کریمی، جادوگر فوتبال آسیا بتواند نفت را سر و سامان دهد.

او در همان روزهای اول بازیکنان نامداری که یکی، دو سال است از سطح اول فوتبال کشور دور بودند مانند امین منوچهری، امیرحسین فشنگچی و حمیدرضا علی عسگری را به نفت آورد و پیام صادقیان ستاره پرحاشیه سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت تهران؛ در انتظار جادوی "درخشان"

نفت تهران؛ در انتظار جادوی "درخشان"