مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 23:212017-07-22دانش

برگزاری جلسه هماهنگی اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه ها


جلسه هماهنگی مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم و مربیان و سرپرستان اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشجویان پسر در خوابگاه شهید چمران دانشگاه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه های سراسر کشور در بخش پسران از صبح یکشنبه به میزبانی دانشگاه تهران و به مدت 3 روز برگزار می شود.

جلسه هماهنگی محمد پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، علی حبیب اللهی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران و مربیان و سرپرستان تیم های حاضر در این المپیاد برگزار شد و در این جلسه آخرین هماهنگی ها برای هر چه بهتر برگزار شدن این المپیاد انجام شد.

پورکیانی در این مراسم با تاکید بر نقش این المپیاد در رشد و توسعه ورزش در میان قشر میلیونی دانشجویان سراسر کشور گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رقابت ها و مشارکت حداکثری دانشگاه های سراسر کشور افزایش نشاط و سلامت روحی و جسمی میان دانشجویان دختر و پسر است.

درصددیم این المپیاد را در سال های آینده نیز با مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان سراسر کشور برگزار کنیم.

علی حبیب اللهی نیز در این مراسم بر آمادگی کامل دانشگاه تهران برای میزبانی از این المپیاد تاکید کرد و گفت: همانگونه که المپیاد ملی ورزش همگانی در بخش دختران به نحو مطلوب به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه هماهنگی اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه ها

برگزاری جلسه هماهنگی اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه ها