مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 17:202017-07-22اقتصادي

تولید صادرات محور محصولات کشاورزی مورد توجه قرار گیرد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: با توجه به تقاضایی که برای محصولات استان وجود دارد، باید در برنامه ریزی ها به تولید صادرات محور محصولات کشاورزی توجه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید حاجتی در جلسه کارگروه اشتغال استان که امروز، 31تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در برنامه های اشتغالی که امسال در نظر گرفته شده، برای هر دستگاه سهمی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته می شود که باید آن را رعایت کنند و برنامه امور بانوان برای اشتغال تعدادی از دانشجویان یک برنامه جدید نیست بلکه گام های مدون شده ای است که کمک می کند تا دستگاه ها منابعی را که در اختیار دارند، برای حوزه اشتغالزایی به صورت هدفمند هزینه کنند.

وی افزود: ضرورت ندارد تا طرح امور بانوان به صورت جداگانه دیده شود و اعتباری جدا برای آن در نظر گرفته شود.

وقتی قرار است دستگاه های متولی استان، منابع مورد نیاز اجرای طرح را تامین کنند، ضرورت ندارد تا بخشی از آن را در قالب یک طرح جداگانه اجرایی کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان تصریح کرد: طرحی که در بحث اشتغال در مدیریت امور بانوان استان طراحی شده، گام ها را به صورت شفاف و هدفمند تعریف می کند و بهترین کار در این زمینه، آن است تا این کلیات به دستگاه هایی که قرار است منابع استان را مدیریت کنند ارائه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید صادرات محور محصولات کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

تولید صادرات محور محصولات کشاورزی مورد توجه قرار گیرد