مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 15:352017-07-22ورزشي

جمشیدی: با استفاده از تجارب سال های قبل، قراردادها را اصلاح کرده ایم


با بررسی پرونده هایی که در فیفا داشتیم و قراردادهایی که در ادوار مختلف منعقد شد، روی اصلاح قراردادها و مفاد مندرج در آنها کار کرده ایم تا جلوی ضرر و زیان باشگاه برای آینده گرفته شود.

- معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با بررسی پرونده هایی که در فیفا داشتیم و قراردادهایی که در ادوار مختلف منعقد شد، روی اصلاح قراردادها و مفاد مندرج در آنها کار کرده ایم تا جلوی ضرر و زیان باشگاه برای آینده گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی جمشیدی درباره پرونده های پرسپولیس در فیفا و چگونگی وضعیت آنها اظهار کرد: متأسفانه به دلیل عدم دقت در سنوات گذشته پرونده های متعددی در فیفا علیه باشگاه پرسپولیس مطرح شده و تحت رسیدگی است، به همین دلیل و با تحقیق و مطالعه در اشتباهات صورت گرفته در سال های گذشته، برای پیشگیری از افتتاح پرونده های جدید، تدابیر ویژه و راه حل های مختلف و قانونی اتخاذ کردیم.

بدواً مفاد قراردادهای فیمابین را با لحاظ آخرین ویرایش مقررات فیفا و قوانین داخلی بروز رسانی کرده و سعی نمودیم نکات ضعف قراردادهای سابق را که دستاویزی برای طرح و اتخاذ غرامت در فیفا بود به حداقل برسانیم.

او ادمه داد: همچنین در خصوص پرونده های فیفا با همکاری خوب و موثر مدیریت بین الملل باشگاه با شاکیان و وکلای ایشان ارتباطات سازنده ای برقرار و در چند وقت اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمشیدی: با استفاده از تجارب سال های قبل، قراردادها را اصلاح کرده ایم

جمشیدی: با استفاده از تجارب سال های قبل، قراردادها را اصلاح کرده ایم