مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 14:452017-07-22فرهنگي

مهران مدیری چه رکوردهایی را شکست؟


«رکوردهای بیشترین تماشاگر، بیشترین سانس در یک سینما، بیشترین سانس در کشور، بیشترین سانس فوق العاده بامدادی، بیشترین فروش اینترنتی و بیشترین فروش روز اول اکران یک فیلم در سینمای ایران، - رکوردهای بیشترین تماشاگر، بیشترین سانس در یک سینما، بیشترین سانس در کشور، بیشترین سانس فوق العاده بامدادی، بیشترین فروش اینترنتی و بیشترین فروش روز اول اکران یک فیلم در سینمای ایران، توسط ساعت 5 عصر به کارگردانی مهران مدیری شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ساعت 5 عصر ، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم گفت: بیش از 64 هزار و 330 نفر در کل کشور، در روز اول اکران ساعت 5 عصر به تماشای این فیلم در 520 سانس نشستند.

همچنین رکورد بیشترین تعداد سانس در یک سینما با 54 سانس در یک سینما شکسته شد.

از این نظر، فیلم مهران مدیری توانست رکوردهای قبلی درباره تعداد مخاطب در روز اول و همچنین سانس های اختصاص داده شده را از آن خود کند.

وی افزود: ساعت 5 عصر که رکورد بیشترین فروش اینترنتی روز اول اکران یک فیلم را به دست آورده بود، توانست با مجموع فروش 700 میلیون تومانی، رکورد بیشترین فروش روز اول اکران فیلم ها را نزدیک به یکصد میلیون تومان افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران مدیری چه رکوردهایی را شکست؟

مهران مدیری چه رکوردهایی را شکست؟