مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 13:302017-07-22اقتصادي

اخذ پروانه فنی بهره برداری برای سم فروشی ها الزامی شد


مدیر اجرایی اتحادیه میدان داران یزد از الزامی شدن اخذ پروانه فنی بهره برداری از سوی فعالان صنف سم فروشی ها برای دریافت پروانه کسب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مجید جلالی زاده با اشاره به اخذ این تصمیم در نشست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، تصریح کرد: قرار است با یک هماهنگی مناسب میان اتحادیه میدان داران و سازمان نظام مهندسی، یکی از شرایط اخذ پروانه کسب تمام عرضه کنندگان سموم، اخذ پروانه فنی بهره برداری خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس نیز در استعلام ارسالی از اتحادیه به سازمان نظام مهندسی، لازم است که علاوه بر استعلام بهداشت، مالیات و کلاس آموزش اصناف، متقاضیان جهت اخذ پروانه فنی از سازمان نظام مهندسی نیز اقدام کنند .

مدیر اجرایی اتحادیه تره بار با بیان ضرورت حضور مرکز بهداشت استان و اتاق اصناف، عنوان کرد: در مورد نحوه صدور پروانه فنی و پروانه کسب، لازم است که جلسه هماهنگی با حضور مرکز بهداشت و اتاق اصناف تشکیل شود .

وی نسبت به سهولت در صدور پروانه برای متقاضیان نیز گفت: جهت سهولت اخذ پروانه استعلامات مورد نیاز باید به حداقل برسد تا در اسرع وقت به درخواست متقاضیان رسیدگی شود .

جلالی زاده با اشاره به فعالیت 160 واحد صنفی فعال در رسته فروشندگان سم، کود و بذر شهر یزد، در مورد همکاری و پیشبرد هر چه بهتر نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ پروانه فنی بهره برداری برای سم فروشی ها الزامی شد

اخذ پروانه فنی بهره برداری برای سم فروشی ها الزامی شد