مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 12:202017-07-22اقتصادي

کار در حوزه کودکان یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با بیان اینکه کار در حوزه کودکان یکی از اقدامات اساسی در رابطه با سیاست های اقتصاد مقاومتی است، گفت: باید ارزیابی کنیم که ارزش افزوده مادی و معنوی کودکان برای تبدیل شدن به انسان های کارآمد و شایسته در جهان آینده چه خواهد بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله مسعودی فرید امروز در مراسم امضای تفاهم نامه مابین جهاد دانشگاهی و سازمان بهزیستی با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی در رابطه با سیاست های اقتصاد مقاومتی کار در حوزه کودکان است، اظهار کرد: ما به عنوان یک دستگاه ملی دائما رفتار خود و دنیا را در حوزه های مختلف رصد می کنیم.

در دنیا سرمایه گذاران وارد حوزه های مربوط به کودکان می شوند و بخشی از تولید ناخالص داخلی را به توانمندی کودکان اختصاص می دهند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی افزود: باید ارزیابی کنیم که ارزش افزوده مادی و معنوی کودکان برای تبدیل شدن به انسان های کارآمد و شایسته در جهان آینده چه خواهد بود؟ باید سرمایه گذاری در این حوزه را ترویج داد.

وی ادامه داد: البته نکته مهم تر از بحث سرمایه گذاری، افرادی هستند (مادر، پدر و مربی) که نقش آموزش، پرورش و توانمندسازی کودکان را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار در حوزه کودکان یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است

کار در حوزه کودکان یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است