مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 11:252017-07-22پزشكي

استفاده از موتور جستجوی گوگل برای ردیابی "تب دانگ"


یک ابزار تحلیلی توسط تیمی از محققان تهیه شده است که از داده های جستجوی گوگل به همراه داده های پزشکی ارائه شده از سوی دولت ایالات متحده برای ردیابی "تب دانگ" در کشورهای در حال توسعه استفاده می کند.

- یک ابزار تحلیلی توسط تیمی از محققان تهیه شده است که از داده های جستجوی گوگل به همراه داده های پزشکی ارائه شده از سوی دولت ایالات متحده برای ردیابی "تب دانگ" در کشورهای در حال توسعه استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از زی نیوز، این ابزار جدید یک نظارت تقریبا به موقع را فراهم می کند که با استفاده از آن می توان پاسخ سریعتری به شیوع این بیماری داد.

تب دانگ (Dengue fever) نام یک بیماری ویروسی است که به آن تب استخوان شکن هم گفته می شود.

یکی از محققان این پژوهش در یک مقاله منتشر شده در مجله PLOS Computational Biology گفت: "دسترسی گسترده اینترنت در سرتاسر جهان، امکان جایگزینی راه های جدید برای ردیابی بیماری های عفونی مانند "دانگ" را سریع تر از سیستم های سنتی فراهم می کند.

آنها بر این باورند که این روش جایگزین برای ردیابی بیماری می تواند در جهت هشدار دادن به دولت ها و بیمارستان ها در هنگام پیش بینی میزان بروز دانگ استفاده شود و اطلاعات ایمنی را برای مسافران فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از موتور جستجوی گوگل برای ردیابی "تب دانگ"

استفاده از موتور جستجوی گوگل برای ردیابی "تب دانگ"