مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 09:402017-07-22سياسي

آغاز برگزاری المپیاد بین المللی علمی دانشجویی از 22 مرداد


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که المپیاد بین المللی علمی – دانشجویی کشور بیست و دوم تا بیست و ششم مرداد ماه در تهران برگزار می شود، - گفت: نتایج نهایی این آزمون اواسط شهریورماه جاری اعلام خواهد شد.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: آزمون مرحله نهایی بیست و دومین المپیاد علمی - دانشجویی کشور در روزهای پنج شنبه 29 و جمعه 30 تیرماه سال 1396 در پردیس فنی - مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی واقع در شهر تهران برای تعداد 999 داوطلب که از این تعداد 362 نفر زن و مابقی مرد بودند، برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: منتخبین المپیاد متمرکز آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 و همچنین المپیاد غیرمتمرکز از قطب های هشت گانه دانشگاهی در 20 رشته امتحانی که اسامی رشته های مندرج در دفترچه ذکر شده است به مرحله نهایی راه یافتند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: قطب های هشت گانه دانشگاهی عبارت از قطب اول به مرکزیت دانشگاه تربیت مدرس، قطب دوم به مرکزیت دانشگاه مازندران، قطب سوم به مرکزیت دانشگاه فردوسی مشهد، قطب چهارم به مرکزیت دانشگاه تبریز، قطب پنجم به مرکزیت دانشگاه اصفهان، قطب ششم به مرکزیت دانشگاه شیراز، قطب هفتم به مرکزیت دانشگاه شهید باهنر کرمان و قطب هشتم به مرکزیت دانشگاه بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برگزاری المپیاد بین المللی علمی دانشجویی از 22 مرداد

آغاز برگزاری المپیاد بین المللی علمی دانشجویی از 22 مرداد