مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 09:352017-07-22سياسي

حضور دستگاه قضایی در جلسات تصمیم گیری استان نباید محدود و گزینشی باشد


دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به برگزاری شورای برنامه ریزی بدون حضور مسئولان قضایی استان، گفت: حضور دستگاه قضایی در جلسات تصمیم گیری استان نباید محدود و گزینشی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نشست مسئولان قضایی استان قزوین اظهار کرد: وجود برنامه مهم است؛ ازاین رو همواره برنامه های استان را برای دادستان ها تدوین کرده ایم.

وی ادامه داد: زمان بندی در برنامه ها امر مهمی است؛ لازم است از دستگاه ها بخواهیم تا جایگاه خود را در حال حاضر مشخص کنند تا بتوانند نسبت به برنامه وضعیت خود را بدانند و برای رسیدن به شاخص ها تلاش کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: وظایف ذاتی در مجموعه در حال اجراست، ولی برای اجرای برنامه ای امور نیاز به امکانات و نیروی انسانی داریم که متناسب برنامه ها تامین شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان گاهی ما را به جلساتی دعوت می کنند که مشکلات جاری را برطرف کنند که حضور دستگاه قضایی در این جلسات باید مداوم، منظم و فراگیر باشد.

صادقی نیارکی با اشاره به برگزاری شورای برنامه ریزی بدون حضور مسئولان قضایی استان، تصریح کرد: حضور دستگاه قضایی در جلسات تصمیم گیری استان نباید محدود و گزینشی باشد بلکه باید با حضور از اعتبارات بخش قضایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دستگاه قضایی در جلسات تصمیم گیری استان نباید محدود و گزینشی باشد

حضور دستگاه قضایی در جلسات تصمیم گیری استان نباید محدود و گزینشی باشد