مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 09:252017-07-22اقتصادي

فضای خوابگاهی دانشگاه لرستان بیش از 30 هزار متر مربع است


معاون پیشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از افزایش فضای خوابگاهی دانشگاه لرستان در دولت تدبیر و امید خبرداد.

- دکتر محمد جعفری در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در آذرماه سال 95 پروژه حصارکشی پیرامون سایت مرکزی دانشگاه لرستان واقع در کمالوند خرم آباد، کلید خورد، اظهار کرد: این پروژه به طول 7000 متر مربع است و قرار است تا پایان سال 96 به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: متأسفانه قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر، سایت مرکزی دانشگاه لرستان، حصار پیرامونی نداشت و نداشتن حصار، باعث مشکلات متعددی می شد.

معاون پیشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان در ادامه با اشاره به روند ساخت ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی این دانشگاه گفت: پروژه ساخت ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان نیز در تیرماه 95 شروع شد که با اعتباری بیش از 8000 میلیارد تومان و در مساحت 2384 مترمربع حداکثر تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ساخت آزمایشگاه مرکزی شماره دو دانشگاه لرستان نیز در تیرماه 95 در مساحت 650 مترمربع و با اعتبار بیش از 600 میلیون تومان، آغاز و در اسفندماه 95 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد، افزود: یکی از اولویت های مهم دانشگاه لرستان، تقویت زیرساخت های آزمایشگاهی بوده تا دانشگاه در مسیر دانشگاه نسل سوم گام بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای خوابگاهی دانشگاه لرستان بیش از 30 هزار متر مربع است

فضای خوابگاهی دانشگاه لرستان بیش از 30 هزار متر مربع است