مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 01:202017-07-21سياسي

هشدارها و پیشنهادات محسن هاشمی برای شورا


محسن هاشمی رفسنجانی، مدیر عامل سابق متروی تهران است؛ او که 13 سال ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت متروی تهران را بر عهده داشته است در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به عنوان سرلیست امید از طرف اصلاح طلبان معرفی و با کسب بیش از یک میلیون و .

- محسن هاشمی رفسنجانی، مدیر عامل سابق متروی تهران است؛ او که 13 سال ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت متروی تهران را بر عهده داشته است در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به عنوان سرلیست امید از طرف اصلاح طلبان معرفی و با کسب بیش از یک میلیون و 700 هزار رای نفر اول انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران شد.

او که در چهارمین دورهٔ شورا، گزینهٔ اصلی اصلاح طلبان برای شهرداری تهران بود، در نهایت با اختلاف یک رأی کرسی شهرداری کلانشهر تهران بار دیگر به محمدباقر قالیباف رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شفقنا در ادامه نوشت: هاشمی نایب رییس اتحادیهٔ بین المللی حمل و نقل عمومی در منطقهٔ خاورمیانه و شمال آفریقا است.

در گذشته در مشاغل گوناگون مانند رییس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بازرسی ویژه ریاست جمهوری و عضو هیئت مدیره سازمان صنایع دفاع اشتغال داشته است.

در زمان مدیریت وی متروی تهران راه اندازی شد و او تا 13 اسفند 1389 بطور پیوسته عهده دار این سمت بوده است که پس از آن از سمت ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارها و پیشنهادات محسن هاشمی برای شورا

هشدارها و پیشنهادات محسن هاشمی برای شورا