مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1396 ساعت 01:112017-07-21بين الملل

بررسی دلایل اشتیاق القاعده برای ورود به ادلب


نقل مکان القاعده از مرزهای سوریه و لبنان به سمت ادلب بدون تردید امنیت اسراییل را به همراه خواهد داشت اما تجمیع و بیعت احتمالی انواع و اقسام گروه ها با این سازمان تروریستی سناریوهای مختلفی برای دمشق و حتی حلب به وجود خواهد آورد.

- منابع اطلاعاتی لبنانی از تمایل القاعده برای تخلیه منطقه مرزی دو کشور سوریه و لبنان و عزیمت به استان ادلب سوریه خبر داده اند.

بنابر این گزارش، ابومالک التلی رهبر شبکه القاعده در منطقه مرزی سوریه و لبنان به میانجی های ارتش لبنان خبر داده است که تنها در صورتی که مجوز همراه داشتن تسلیحات سنگین از القلمون به ادلب برای وی صادر شود حاضر به خروج از منطقه خواهد بود.

ابومالک التلی/ رهبر شبکه القاعده در منطقه مرزی سوریه و لبنان این در حالیست که اخیراً سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله" تاکید کرده بود موضوع فعالیت گروه های تروریستی تکفیری تحت هر عنوان در مرز این کشور با سوریه موضوعی پایان یافته تلقی شده و تروریست ها تنها میان مرگ در عملیات نیروهای مشترک سوری و لبنانی یا اخراج از منطقه و حرکت به سمت ادلب یکی را انتخاب کنند.

از سوی دیگر منابع میدانی از مذاکرات فشرده گروه های تروریستی تکفیری وابسته به اتاق عملیات مشترک موسوم به "موک مستقر" در شهر امان پایتخت اردن خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دلایل اشتیاق القاعده برای ورود به ادلب

بررسی دلایل اشتیاق القاعده برای ورود به ادلب