مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 19:402017-07-21سياسي

استقبال از فعالیت مطلوب و مستمر کانال خرید/تاکید بر پایبندی همه طرف ها به برجام


هیات ایرانی شرکت کننده در هشتمین کمیسیون مشترک برجام در پایان این نشست اعلام کرد: ایران موضوع عدم پایبندی کامل طرف آمریکایی به تعهدات خود در برجام را با جدیت رصد می کند و حق خود را برای هرگونه واکنش به موضع آمریکا محفوظ می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: "نشست عادی و فصلی کمیسیون مشترک برجام امروز در وین با حضور معاونان و مدیران سیاسی ایران و کشورهای 1+5 برگزار شد.

در این نشست، مروری بر وضعیت اجرای بخش های مختلف برجام چه در حوزه رفع تحریم ها و چه در حوزه های هسته ای صورت گرفت.

در حوزه هسته ای، آخرین وضعیت اجرای پروژه های مدرن سازی راکتور آب سنگین اراک، احداث تاسیسات تولید ایزوتوپ های پایدار در فردو، موضوعات مرتبط با تولید سوخت هسته ای در ایران و جنبه های فنی و ایمنی مربوطه مرور شد و تدابیری برای تسریع و تسهیل پیگیری این فعالیت ها مورد توافق قرار گرفت.

همچنین همه هیات ها از این که آژانس اخیرا برای ششمین بار متوالی از زمان اجرایی شدن برجام، پایبندی جمهوری اسلامی ایران به تعهدات هسته ای خود وفق برجام را تایید کرده است، استقبال و ابراز خرسندی کردند.

در حوزه همکاری های هسته ای صلح آمیز که در پیوست سوم برجام به آنها پرداخته شده است، گزارشی از دومین نشست کارشناسی ایران و 1+5 که روز پنجشنبه برگزار شده بود به نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از فعالیت مطلوب و مستمر کانال خرید/تاکید بر پایبندی همه طرف ها به برجام

استقبال از فعالیت مطلوب و مستمر کانال خرید/تاکید بر پایبندی همه طرف ها به برجام