مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 17:552017-07-21سياسي

امام جمعه اصفهان: حجاج با اطمینان خاطر به سرزمین وحی بروند


" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مراسم حج یک فریضه الهی است و حجاج بدون نگرانی و با اطمینان خاطر برای شرکت در این فریضه الهی به سرزمین وحی بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان بااشاره به در پیش بودن ماه ذی الحجه و گردهمایی عظیم مسلمانان در مکه مکرمه برای انجام مناسک حج، افزود: مسائل سیاسی بوجود آمده در منطقه نباید این فریضه بزرگ الهی را تحت تاثیر قرار دهد و مسلمانان را برای شرکت در این مراسم که تجلی گاه وحدت مسلمین است، دچار ترس کند.

وی تاکید کرد: انجام مناسک حج، ربطی به دعواهای سیاسی ندارد.

امام جمعه اصفهان در عین حال افزود: البته حکومت آل سعود در گذشته میزبان خوبی برای حجاج بیت الله الحرام نبوده و با ضعف در مدیریت، نشان داده که لیاقت نگهداری خانه خدا و برگزاری مراسم حج ابراهیمی را ندارد.

براساس اعلام مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان از این استان پنج هزار و 750 نفر در قالب 41 کاروان برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی اعزام می شوند.

عملیات انتقال زایران ایرانی به عربستان از 9 مرداد با اعزام نخستین کاروان آغاز می شود و آخرین گروه زایران ایرانی نیز سوم مهر به کشور بازمی گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: حجاج با اطمینان خاطر به سرزمین وحی بروند

امام جمعه اصفهان: حجاج با اطمینان خاطر به سرزمین وحی بروند