مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 16:562017-07-21اجتماعي

تا ساعتی دیگر و با بازگشت مسافران ترافیک در محور قزوین _ کرج سنگین می شود


وضعیت ترافیک با بازگشت مسافران و افزایش تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در مسیر برگشت قزوین_رشت و قزوین_ زنجان و مسیر رفت قزوین_کرج سنگین می شود.

- نصرالله بیگلری دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین_کرج، قزوین_رشت، قزوین_همدان، قزوین_زنجان، قزوین_تاکستان و قزوین_بویین زهرا عادی و روان بوده و تردد وسائل نقلیه در این محورها جاری است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی افزود: هم اکنون آسمان شهر قزوین صاف و آفتابی بوده و تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین خشک و باز است و مشکل خاصی در این محورها وجود ندارد.

رییس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه هم اکنون تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان برقرار است، تصریح کرد: با توجه به پایان یافتن تعطیلات آخر هفته تا ساعاتی دیگر با بازگشت مسافران شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان قزوین هستیم.

این مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیک با بازگشت مسافران و افزایش تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین در مسیر برگشت قزوین_رشت و قزوین_ زنجان و مسیر رفت محور قزوین_کرج سنگین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا ساعتی دیگر و با بازگشت مسافران ترافیک در محور قزوین _ کرج سنگین می شود

تا ساعتی دیگر و با بازگشت مسافران ترافیک در محور قزوین _ کرج سنگین می شود