مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 16:502017-07-21سياسي

نمی توان دم از اسلام زد و چشم به دروازه غرب داشت


در عرصه سیاسی حلالش چیزی است که وابسته به جریان متصل به حاکمیت الله و جریان ولایت است و حرامش چیزی است که منفصل از جریان ولایت و جریان حاکمیت الله باشد.

- امام جمعه مشهد گفت: در عرصه سیاسی حلالش چیزی است که وابسته به جریان متصل به حاکمیت الله و جریان ولایت است و حرامش چیزی است که منفصل از جریان ولایت و جریان حاکمیت الله باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: مظلومیت اهل بیت و ائمه یک تصادف و یک پیشامد سوء در زندگی آنان نبوده، مظلومیت اهل بیت(ع) و معصومین نمایشی از راهبرد حرکت اجتماعی و سیره سیاسی مقام عصمت و ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: امام صادق(ع) در مقابل یک قتل، تجاوز و حاکمیت نامشروع ساکت نبوده، آرام نگرفته، همراهی با ظلم و حاکمیت نامشروع نداشته است، برخورد داشته، نمی تواند برخورد نداشته باشد، اما آن وقتی که برخورد داشت تسلیم جریان حاکم نشد، با جریان حاکم نساخت و نسبت به سیره سیاسی خود یک عنصر چالش آفرین برای جریان حاکم بود تا ناهمواری و سنگلاخ در حکومت جریان فاسد به وجود بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان دم از اسلام زد و چشم به دروازه غرب داشت

نمی توان دم از اسلام زد و چشم به دروازه غرب داشت