مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 12:252017-07-21بين الملل

رییس سیا: رفتار حکومت ایران مثل رفتار یک مستاجر بد است!


پمپئو مدعی شد رفتار حکومت ایران در پای بندی به برجام مثل رفتار یک مستاجر بد است که چک اجاره را به موقع نمی دهد/ رییس سیا مدعی است ایران و روسیه به دنبال دشوار کردن زندگی برای آمریکایی ها هستند.

- "مایک پمپئو" رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز پنج شنبه در نشست مجمع امنیتی موسسه "اسپن " در کلرادو آمریکا از سیاست روسیه و ایران در خاورمیانه به شدت انتقاد کرد و مدعی شد این دو کشور چشم دیدن آمریکا را ندارند و به هر وسیله می خواهند به واشنگتن ضربه بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران" به نقل از بلومبرگ رییس سیا که از مخالفان پروپاقرص توافق هسته ای با ایران است، در سخنان خود با اشاره به اذعان وزارت امور خارجه آمریکا به پای بندی ایران به توافق هسته ای، گفت این پای بندی از سر انزجار و موقت است و رفتار ایران پردردسر و همانند رفتار یک مستاجر بد است.

او مدعی شد:" آنها مثل مستاجری هستند که اجاره نمی دهند و وقتی به آنها تلفن می کنی و درخواست اجاره می کنی یک چک می فرستند که مخدوش است و سپس چک دیگری می دهند.

.

روز بعد میایی و می بینی یک مبل کهنه در حیاط جلویی خانه گذاشته اند وقتی به آنها می گویی مبل را از اینجا بردارید می دانی که دوباره آن را بازخواهند گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سیا: رفتار حکومت ایران مثل رفتار یک مستاجر بد است!

رییس سیا: رفتار حکومت ایران مثل رفتار یک مستاجر بد است!