مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 11:552017-07-21اقتصادي

اعلام زمان تولید خودروی کوییک سایپا


فرایند کار تولید کوییک و محصولات جدید، به صورت کار گروهی است و همه ی واحدهای گروه سایپا در مقاطع مختلف درگیر پروژه های جدید خواهند بود.

- معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته و برنامه زمان بندی، تولید خودرو کوییک از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران ، محمد قربانی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: از زمانی که تولد محصول جدید قطعی می شود و تا به تولید برسد، مراحل سفارش گذاری برای تولید قطعات خودروی جدید از سوی این معاونت آغاز می شود و برنامه ریزی برای تولید و حصول اطمینان از ایفای تعهدات فروش انجام خواهد شد و برای هردو محصول کوییک و ساینا اتوماتیک نیز این اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: فرایند کار تولید کوییک و محصولات جدید، به صورت کار گروهی است و همه ی واحدهای گروه سایپا در مقاطع مختلف درگیر پروژه های جدید خواهند بود.

قربانی با بیان اینکه ساینا خودرویی است که در حال حاضر در سایپا تولید می شود، گفت: برای تولید ساینا اتوماتیک با تامین گیربکس اتوماتیک، تولید این محصول نیز در زمان پیش بینی شده آغاز و به بازار عرضه خواهد شد.

قربانی با ضروری خواندن ارتباط دوسویه خودروساز با مشتریان افزود: فرصت های نمایشگاهی اعم از نمایشگاه خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان تولید خودروی کوییک سایپا

اعلام زمان تولید خودروی کوییک سایپا