مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 11:252017-07-21اقتصادي

ارزش سرمایه گذاری در معادن 48 درصد افزایش یافت


ارزش سرمایه گذاری در معادن در حال بهره برداری 1394 نسبت به سال 93 رشد 48 درصدی را ثبت کرد و ارزش افزوده معادن در حال بهره برداری در این دوره 13.

- هرچند قیمت تمام شده این خودرو در جهان، زیر 70 میلیون تومان است و پیشتر در مورد آن گزارش هایی در سایت خبری تحلیلی تابناک منتشر شد، ایران خودرو به رغم افزایش 30 میلیونی قیمت پژو 2008 نسبت به قیمت جهانی آن، باز هم در پیش فروش این خودرو دچار تخطی از قانون شده و در دو موضوع مبلغ دریافت شده به عنوان پیش پرداخت و تاریخی که خودرو را باید به مشتریان تحویل بدهد، درست عمل نکرده است.

با کمی فاصله از این دانشمند بزرگ ایرانی، افراد صاحب نظر فراوان دیگری هستند که می توانند این شانس را داشته باشند تا در هنگام حیات، طعم شیرین حمایت های ملی را بچشند و در مسیر خدمت به کشور خود گام بردارند؛ نخبگان بی نظیری که شاید اگر برخی محدودیت های مالی، علمی، سیاسی و اجتماعی آنها را از کشور مادری شان دور نکرده بود، منشأ خدمات فراوانی به ایران و ایرانی می شدند.

هفته پیش بود که جلال طالبانی به ایران سفر کرد.

امروز دوشنبه نیز هیأتی از اتحادیه میهنی به سرپرستی کوسرت رسول وارد تهران شد؛ سفرها و ملاقات هایی که قطعا بی ارتباط با مسئله همه پرسی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش سرمایه گذاری در معادن 48 درصد افزایش یافت

ارزش سرمایه گذاری در معادن 48 درصد افزایش یافت