مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 21:202017-07-20بين الملل

تعداد دیپلمات های ایرانی در کویت کاهش می یابد


تحت فشار سیاست های مداخله جویانه عربستان و همچنین به اتهام واهی دخالت ایران در پرونده «گروهک العبدلی»، کویت اعلام کرده که باید تعداد دیپلمات های ایرانی در این کشور کاهش پیدا کند.

- تحت فشار سیاست های مداخله جویانه عربستان و همچنین به اتهام واهی دخالت ایران در پرونده گروهک العبدلی ، کویت اعلام کرده که باید تعداد دیپلمات های ایرانی در این کشور کاهش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز برخی از رسانه های عربی منطقه مدعی شدند: وزارت امور خارجه کویت، سفیر ایران را احضار کرده و به صورت رسمی به وی اعلام کرده است که ایران باید تعداد دیپلمات های خود را در این کشور کاهش دهد.

شبکه خبری الجزیره با اعلام این خبر گفت: وزارت خارجه کویت علیرضا عنایتی سفیر ایران را فراخوانده تا موضوع کاهش تعداد دیپلمات های ایرانی در این کشور را به وی به صورت رسمی اعلام کند.

همچنین برخی دیگر از رسانه های عربی نیز اعلام کردند که در همین چارچوب بنا به دستور مقامات کویتی دفتر رایزن فرهنگی و دفتر وابسته نظامی ایران در این کشور بسته خواهد شد و کویت از سفارت ایران خواسته که تعداد کارمندانش را از 19 نفر به چهار نفر کاهش دهد و دیپلمات های ایرانی در طی 45 روز می بایست کویت را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دیپلمات های ایرانی در کویت کاهش می یابد

تعداد دیپلمات های ایرانی در کویت کاهش می یابد