مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 21:102017-07-20بين الملل

معرفی پردرآمدترین ستاره های بی بی سی


در فهرست ستاره های بی بی سی با بیشترین دستمزد نام کریس اوانز مجری فصل پیش برنامه «تخت گاز» با دریافت 2 میلیون و 250 هزار پوند در صدر دیده می شود.

- در فهرست ستاره های بی بی سی با بیشترین دستمزد نام کریس اوانز مجری فصل پیش برنامه تخت گاز با دریافت 2 میلیون و 250 هزار پوند در صدر دیده می شود.

در فهرستی که نام ستاره هایی چون دیوید آتنبرو و بندیکت کامبربچ در آن خالی است، کریس اوانز مجری برنامه تخت گاز در یک سال بیشترین دستمزد را از بی بی سی گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، در گزارش سالانه بی بی سی که چهارشنبه 28 تیر منتشر شد، برای نخستین بار فهرستی از روزنامه نگاران، مجریان و بازیگران که بیش از 150 هزار پوند از بی بی سی دستمزد گرفته اند در معرض دید عموم قرار گرفت.

انتشار این فهرست جنجال بسیاری درباره شکاف درآمد میان زنان و مردان و نبود تنوع نژادی در میان چهره های پردرآمد به پا کرده است.

براساس گزارش سالانه بی بی سی دو سوم پردرآمدهای بی بی سی را مردان تشکیل می دهند.

در فهرست ستاره های بی بی سی با بیشترین دستمزد نام کریس اوانز مجری فصل پیش برنامه تخت گاز با دریافت 2 میلیون و 250 هزار پوند در صدر دیده می شود.

در میان ستاره های زن کلودیا وینکلمن، مجری سرشناس بی بی سی صدرنشین است هر چند که درآمدش با کریس اوانز اختلاف چشمگیری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پردرآمدترین ستاره های بی بی سی

معرفی پردرآمدترین ستاره های بی بی سی