مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 16:352017-07-20سياسي

"مردانی آذر" پرچمدار امور خیرخواهانه و خداپسندانه است


بی تردید "مردانی آذر" پرچمدار امور خیرخواهانه و خداپسندانه و عزت جاودانه است که سرمایه عمر ارزشمند خود را لحظه به لحظه در راه سلامت و سعادت همنوعان هزینه می کند.

- "مردانی آذر" پرچمدار امور خیرخواهانه و خداپسندانه است استاندار آذربایجان شرقی گفت: بی تردید "مردانی آذر" پرچمدار امور خیرخواهانه و خداپسندانه و عزت جاودانه است که سرمایه عمر ارزشمند خود را لحظه به لحظه در راه سلامت و سعادت همنوعان هزینه می کند.

     به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل جبارزاده در بازدید از روند اجرایی احداث بیمارستان کودکان مردانی آذر با تقدیر از خدمات خیرخواهانه این خیر تبریزی اظهار کرد: خانواده مردانی آذر جزو محبوب ترین بندگان الهی هستند که در تأمین بهداشت، سلامت و آموزش جامعه نقش مهمی ایفا می کنند.

وی افزود: هر زمانی که از روند اجرایی احداث این بیمارستان بازدید می کنم به این باور می رسم که اینجا قطعه ای از بهشت است که توسط خیر بزرگوار؛ مردانی آذر احداث شده است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات خیرخواهانه مردانی آذر سرلوحه و نقطه عطفی برای فعالیت بیشتر خیرین در حوزه بهداشت، سلامت و درمان محسوب می شود.

جبارزاده تصریح کرد: اولویت کاری مدیریت ارشد استان در بخش بهداشت و درمان، تجهیز و آماده سازی بیمارستان کودکان مردانی آذر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"مردانی آذر" پرچمدار امور خیرخواهانه و خداپسندانه است

"مردانی آذر" پرچمدار امور خیرخواهانه و خداپسندانه است