مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1396 ساعت 14:412017-07-19دانش

شریعتی نیاسر: شاهد کاهش جمعیت دانشجویی از سال 93 به بعد هستیم


از سال 93 به بعد شاهد کاهش جمعیت دانشجویی در کشور هستیم که بخشی از آن به علت کاهش جمعیت متقاضی تحصیل است و بخشی از آن ناشی از برنامه های وزارت علوم برای توسعه هدفمند آموزش عالی و توقف رشد بی رویه نیز در این کاهش موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم در اولین همایش سراسری کارگروه های تلفیقی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس، گفت: تلفیق کارگروه های برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی در راستای هماهنگی و ارتباط بیشتر و رصد و نظارت بر روند عملیاتی شدن برنامه های درسی در دانشگاهها صورت گرفت.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش عالی کشور از بعد جمعیت دانشجویی، رشته های تحصیلی و مقایسه زیر نظام های مختلف آموزش عالی، به بیان اهداف آموزش عالی کشور در سند چشم انداز بیست ساله، نقشه جامع علمی کشور و برنامه ششم توسعه پرداخت و گفت: اهداف کمّی مورد نظر در این اسناد استخراج شده است و نقشه عمل معاونت آموزشی و شوراهای برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی محسوب می شود.

شریعتی نیاسر افزود: از سال 93 به بعد شاهد کاهش جمعیت دانشجویی در کشور هستیم که بخشی از آن به علت کاهش جمعیت متقاضی تحصیل است و بخشی از آن ناشی از برنامه های وزارت علوم برای توسعه هدفمند آموزش عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی نیاسر: شاهد کاهش جمعیت دانشجویی از سال 93 به بعد هستیم

شریعتی نیاسر: شاهد کاهش جمعیت دانشجویی از سال 93 به بعد هستیم