مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1396 ساعت 14:062017-07-18اقتصادي

حبس یک ساعته مسافران پرواز اهواز-تهران در هواپیما به دلیل نبود پلکان در مهرآباد


تهران شرکت آسمان، پس از رسیدن پرواز به فرودگاه مهرآباد یک ساعت در داخل کابین هواپیما منتظر اتصال پلکان برای باز شدن درب و پیاده شدن بودند.

- حبس یک ساعته مسافران پرواز اهواز-تهران در هواپیما به دلیل نبود پلکان در مهرآباد مسافران پرواز اهواز-تهران شرکت آسمان، پس از رسیدن پرواز به فرودگاه مهرآباد یک ساعت در داخل کابین هواپیما منتظر اتصال پلکان برای باز شدن درب و پیاده شدن بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی "، یکی از مسافران این پرواز در این باره به فارس گفت: پس از آنکه هواپیمای پرواز شماره 833 امروز اهواز-تهران متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان به مهرآباد رسید، طبق معمول منتظر اتصال پلکان به هواپیما و پیاده شدن بودیم.

این مسافر آسمان افزود: اما پس از مدتی انتظار در کمال تعجب متوجه شدیم که ظاهرا پلکان برای اتصال به هواپیما در فرودگاه آماده نیست و باید منتظر بمانیم.

وی افزود: هواپیما ساعت 13:13 در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست، اما پس از یک ساعت معطلی مسافران ، پلکان ساعت 14:15 به هواپیما متصل شد.

وی اضافه کرد: در این مدت در داخل کابین هواپیما گرمای بسیار شدید حاکم بود، طوری که اغلب مسافران گرمازده شده بوند، حتی نوزادی در این پرواز بود که از شدت گرما مدام گریه می کرد و به خود می پیچید و مادر این نوزاد مدام از مهمانداران درخواست کمک می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبس یک ساعته مسافران پرواز اهواز-تهران در هواپیما به دلیل نبود پلکان در مهرآباد

حبس یک ساعته مسافران پرواز اهواز-تهران در هواپیما به دلیل نبود پلکان در مهرآباد