مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 17:502017-07-17حوادث

قتل «آتنا» از زاویه ای دیگر


بررسی ماجرای قتل آتنا، ستایش و بسیاری دیگر از پرونده های مشابه کودک آزاری و تجاوز نشان می دهد که عاملان این جنایات در برخی ابعاد شخصیتی مشابه هستند، - موضوعی که در یاداشتی با عنوان "قتل آتنا از زاویه ای دیگر" به آن پرداخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این یادداشت آمده است: سال 1383 تجاوز و قتل بیش از 17 کودک و 3 بزرگسال در اطراف تهران، به عنوان بزرگ ترین پرونده جنایی 71 سال اخیر در ایران شناخته شد و بشدت افکار عمومی را در این کشور تحت تأثیر قرار داد.

مجرم این پرونده "محمد بسیجه" معروف به بیجه فردی آرام و به گفته قاضی یاورزاده فردی بسیار باهوش بود.

همان زمان این قاضی باسابقه پرونده های کیفری تاکید داشت باید عوامل سوق دهنده او به ارتکاب چنین جنایاتی مورد بررسی قرار گیرد.

بیجه مادرزاد قاتل به دنیا نیامده بود و باید بررسی کرد چه عواملی از او چنین آدمی ساخت که می گفت اگر من آن قدر عمر می کردم و بازداشت نمی شدم مطمئن باشید که تمام بچه های فقیر دنیا را می کشتم.

به گفته قاضی پرونده زمانی که از بیجه سؤال شده بود چرا این قتل ها را مرتکب شده است؟، او پاسخ داده من نمی خواستم زمانی که این بچه ها بزرگ می شوند، مانند من انسان های بدبختی باشند و من به آنها کمک می کردم تا رنج کمتری را متحمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل «آتنا» از زاویه ای دیگر

قتل «آتنا» از زاویه ای دیگر