مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 17:302017-07-17اجتماعي

پوشش 5 میلیون دانش آموز با راه اندازی 25 هزار پایگاه ثابت تابستانی در کشور


معاون وزیر آموزش و پرورش راه اندازی اندیشکده توسط معاونت پرورشی فرهنگی در استان ها را ازجمله اولویتهای وزارت آموزش و پرورش دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فیض در همایش معاونان پرورشی، فرهنگی و آموزش و پرورش سراسر کشور در خانه معلم اردبیل با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای 30 برنامه مختلف در بین دانش آموزان کشور در تابستان سال جاری گفت: هر هفته دو برنامه در این زمینه اجرا می شود تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای اوقات فراغت دانش آموزان داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در حال حاضر 25 هزار پایگاه ثابت تابستانی در سطح مدارس، ورزشگاه و مراکز مختلف در سطح کشور راه اندازی شده که در این خصوص 5 میلیون دانش آموز تحت پوشش پایگاه های تابستانی قرار گرفته است.

فیض با بیان این که در ایام تابستان برنامه های مختلف معاونت فرهنگی آموزش و پرورش در بین دانش آموزان برگزار می شود، گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم اجرای این برنامه ها را تداوم بخشیم و شاهد خروجی های مناسبی در این زمینه باشیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم معاونت فرهنگی و آموزشی اجرای مسابقات قرآنی است که در این زمینه سی و پنجمین مسابقات قرآنی به میزبانی اردبیل بویژه دختران و پسران برگزار می شود و این مسابقات در سطح بالایی دیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 5 میلیون دانش آموز با راه اندازی 25 هزار پایگاه ثابت تابستانی در کشور

پوشش 5 میلیون دانش آموز با راه اندازی 25 هزار پایگاه ثابت تابستانی در کشور