مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 15:462017-07-17اقتصادي

چرا باید منابع نفتی کشور در اختیار شرکت بد عهد و اهل رشوه توتال قرار گیرد؟!1


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم طی بیانیه ای نسبت به عقد قرار داد دولت با شرکت نفتی فرانسوی بد عهد و اهل رشوه توتال انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم طی بیانیه ای با عنوان توتال، کابوس سرمایه های نفتی، به امضا کنندگان این قرارداد هشدار داد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است: چرا باید آغوش دولت ایران برای پذیرفتن شرکتی باز باشد که در حضور پیشینش در ایران، همین فاز از پارس جنوبی را به مدت یازده سال معطل نگه داشت و حتی سابقه فساد اقتصادی و پرداخت رشوه نیز در کارنامه او ثبت شده است؟ چه تضمینی وجود دارد که شرکت توتال تکنولوژی پیشرفته خود را برای مخازن ایران به کار بندد و به ضریب برداشت بالای 50 درصد دست یابد؟ آیا بهتر نبود برای قرارداد با این شرکت بدسابقه ابتدا یک دوره پنج ساله برای اطمینان یافتن از استفاده توتال از بهترین تکنولوژوی دنیاپیش بینی می شد و سپس در صورت پایبندی به این موضوع، قرار داد برای 20 سال آینده معتبر به حساب می آمد؟ نکته مهم و اساسی دیگر در این قرارداد محرمانه، که هیچ دلیل علمی و دقیقی بر محرمانه بودن آن وجود ندارد، این است که بر اساس این قرارداد ایران اگر به هردلیلی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید منابع نفتی کشور در اختیار شرکت بد عهد و اهل رشوه توتال قرار گیرد؟!1

چرا باید منابع نفتی کشور در اختیار شرکت بد عهد و اهل رشوه توتال قرار گیرد؟!1