مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 15:252017-07-17سياسي

بلاتکلیفی ساخت یادمان شهدا در زنجان به دلیل نبود اعتبار


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از بلاتکلیفی ساخت یادمان شهدا به دلیل نبود اعتبارات در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مهدی خانی در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت استان زنجان توضیح داد: شهدا در راستای حفظ نظام انقلاب اسلامی جان خود را نثار اسلام کردند؛ از این رو گرامیداشت یاد و خاطره آنان، امری ضروری برای همگان است.

یکی از موضوعات مهم که حفظ آثار در صدد پیگیری آن است، مربوط به بخش ثبت اسناد تاریخی رزمندگان استان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس می شود که در صورت تکمیل و جمع آوری، این اسناد به موزه های استانی و کشوری منتقل خواهد شد.

وی گفت: گزارش هایی از سوی برخی از دستگاه های اداری استان درخصوص مستندات دفاع مقدس به اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان ارائه شده و این در حالی است که اداره کل خواستار اسناد شفاهی و کتبی قابل استناد است.

در همین راستا حضور روحانیون در دفاع مقدس و اسناد مربوط به آن یکی دیگر از موضوعات مورد پیگیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که این اسناد برای ثبت در آینده از اهمیت و توجه بالایی برخوردار است.

وی به ضرورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای انجام طرح های این اداره کل اشاره کرد و افزود: در سال های قبل اعتباری برای این کار در نظر گرفته شده بود که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی ساخت یادمان شهدا در زنجان به دلیل نبود اعتبار

بلاتکلیفی ساخت یادمان شهدا در زنجان به دلیل نبود اعتبار