مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 14:412017-07-17بين الملل

اتهام زنی لندن به پاریس درخصوص تلاش برای سوء استفاده از برگزیت


نماینده لندن در اتحادیه اروپا طی یادداشتی فرانسه را به تقلا برای بهره وری و سوء استفاده از برگزیت باهدف تضعیف انگلیس و بخش مالی لندن متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، نماینده انگلیس در اتحادیه اروپا با انتشار یادداشتی فرانسه را به تقلای فعالانه برای بهره وری و سوء استفاده از برگزیت برای تضعیف انگلیس و بخش مالی لندن متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، جرمی براون طی این یادداشت نوشت: اهداف فرانسه کاملا شفاف و روشن است و آن تضعیف انگلیس و ادامه تخریب جایگاه شهر لندن است.

دیداری که من طی اوایل ماه ژوییه با رییس بانک مرکزی فرانسه داشتم دیدار بسیار بدی بود و آنها به شدت مایل به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) هستند و قصد ایجاد اختلال را دارند و فعالانه به دنبال تجزیه و فروپاشی سرویس های مالی هستند.

نماینده انگلیس در اتحادیه اروپا در ادامه یادداشت خود هشدار داد: لندن باید آگاه باشد که فرانسه انگلیس و شهر لندن را رقیب یکدیگر می داند نه شریک هم.

به لحاظ منطقی تمام کشورها به دنبال فرصت های ناشی از برگزیت هستند اما فرانسوی ها بسیار بیشتر می خواهند و آشکارا از مشاهده عواقب و پیامدهای زیان بار برگزیت برای شهر لندن خوضحال می شوند حتی اگر در این میان چیزی عاید فرانسه هم نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی لندن به پاریس درخصوص تلاش برای سوء استفاده از برگزیت

اتهام زنی لندن به پاریس درخصوص تلاش برای سوء استفاده از برگزیت