مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 14:402017-07-17سياسي

پزشکیان: جانباختگان حادثه تروریستی مجلس شهید محسوب می شوند


نشست شورای تامین استانداری فردا(سه شنبه) برگزار شده و لیست جانباختگان و مجروحان حادثه تروریستی مجلس به بنیاد شهید اعلام می شود.

- نشست مشترک نایب رییس مجلس، رییس بنیاد شهید و استاندار تهران پزشکیان: جانباختگان حادثه تروریستی مجلس شهید محسوب می شوند نایب رییس مجلس گفت: نشست شورای تامین استانداری فردا(سه شنبه) برگزار شده و لیست جانباختگان و مجروحان حادثه تروریستی مجلس به بنیاد شهید اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 26 تیرماه) با حضور شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و استاندار تهران با هدف بررسی وضعیت پرونده جانباختگان و مجروحان حادثه تروریستی مجلس برگزار شد.

مسعود پزشکیان در تشریح این نشست گفت: نشست امروز به منظور تعیین تکلیف وضعیت اطلاق عنوان شهید یا جانباز به جانباختگان حادثه تروریستی مجلس انجام شد، رییس بنیاد شهید پذیرفتند که سریع تر وضعیت پرونده این افراد را تعیین تکلیف و شهدا را تحت پوشش قرار دهد؛ همچنین وضعیت مجروحان این حادثه باید در وهله اول در کمیسیون پزشکی بررسی و سپس بر اساس میزان آسیب، درصد جانبازی برای آنان تعیین و خدمات لازم به آنها ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: جانباختگان حادثه تروریستی مجلس شهید محسوب می شوند

پزشکیان: جانباختگان حادثه تروریستی مجلس شهید محسوب می شوند