مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 14:302017-07-17اقتصادي

مبانی پرداخت حقوق هیئت مدیره شرکتهای دولتی هیچ تغییری نکرده است


دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت طی اطلاعیه ای هر گونه تغییر در پرداخت حقوق مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکتهای دولتی را تکذیب کرد.

- پاسخ دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به اظهارات برخی رسانه ها: مبانی پرداخت حقوق هیئت مدیره شرکتهای دولتی هیچ تغییری نکرده است دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت طی اطلاعیه ای هر گونه تغییر در پرداخت حقوق مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکتهای دولتی را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه به دنبال انتشار اخبار کذب در خصوص مصوبه اخیر هیئت وزیران مبنی بر افزایش حقوق اعضای هیئت مدیره شرکتهای دولتی که در روزهای اخیر در برخی رسانه ها با هدف جنجال سازی پرداخته شده آمده است: دولت در موضوع پرداخت غیرمتعارف با دستور قاطع و انقلابی رییس جمهور وارد عمل شده و ضمن اصلاح ساختارهای معیوب که میراث گذشتگان بوده است علاوه بر استیفای حقوق های خارج از عرف و بازگرداندن آنها به بیت المال زمینه بروز موارد مشابه را به صورت کامل مسدود کرد به گونه ای که با قاطعیت می توان گفت که موضوع پرداخت های غیرمتعارف در "دولت" پایان یافته است.

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت همچنین بر اساس گزارش سازمان امور اداری و استخدامی کشور به شبهات مطرح شده به شرح ذیل پاسخ داده است: 1- سقف خالص پرداختی ماهیانه مقامات ارشد سیاسی بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی پرداخت حقوق هیئت مدیره شرکتهای دولتی هیچ تغییری نکرده است

مبانی پرداخت حقوق هیئت مدیره شرکتهای دولتی هیچ تغییری نکرده است