مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 13:202017-07-17سياسي

تقویت سرمایه اجتماعی از شاخص های ارزیابی فرمانداران و بخشداران است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: تقویت سرمایه اجتماعی از شاخص های ارزیابی فرمانداران و بخشداران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدسعید شاهرخی در دومین همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین در محل استانداری، اظهار کرد: انتظار مردم از مسئولان و مدیران بعد از انتخابات جدیت و تلاش بیشتر در خدمت رسانی است که این مهم می تواند سرمایه اجتماعی را تقویت کند که از برنامه های اصلی دولت و وزارت کشور است.

وی بابیان این که توجه به مسائل و آسیب های اجتماعی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، افزود: از برنامه های جدی در زمینهٔ ارتقای سطح سرمایه های اجتماعی، توجه به سازمان های مردم نهاد است و از فرمانداران و بخشداران انتظار می رود با حمایت و بسترسازی برای فعالیت سازمان های مردم نهاد از آسیب های اجتماعی بکاهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تقویت احزاب از دیگر مسائل مورد توجه وزارت کشور و استانداری ها است که در این خصوص باید از نقطه نظرات و دیدگاه های همه گروه ها و جناح ها استفاده کرد و در سطح استان نیز به نبال راه اندازی خانه احزاب هستیم.

شاهرخی با تأکید بر برگزاری سلسله نشست ها با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستان ها تصریح کرد: باید فضای گفت وگو در بین گروه های مختلف تقویت شود و در این راستا تقویت انجمن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سرمایه اجتماعی از شاخص های ارزیابی فرمانداران و بخشداران است

تقویت سرمایه اجتماعی از شاخص های ارزیابی فرمانداران و بخشداران است