مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 13:102017-07-17اقتصادي

افزایش 50 درصدی قیمت سوخت در کره شمالی


خبرگزاری رویترز گزارش داد به دنبال اقدام اخیر شرکت نفت دولتی چین در متوقف کردن فروش سوخت به کره شمالی قیمت گازوییل و بنزین در این کشور در هفته های اخیر افزایش شدیدی پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارشی که رویترز در تاریخ 28 ژوئن با استناد به اطلاعات بررسی شده و مصاحبه با یک تبعه فراری کره شمالی منتشر کرد، شرکت نفت دولتی چین (CNPC) طی یک یا دو ماه فروش گازوییل و بنزین به کره شمالی را به سبب افزایش فشارهای بین المللی بر پیونگ یانگ در ارتباط با برنامه های موشکی و هسته ای اش متوقف کرده است.

خبرگزاری رویترز با تحلیل یکسری اطلاعات جمع آوری شده توسط یک وب سایت تحت مدیریت اتباع فراری کره شمالی به نام وب سایت دیلی ان کی گزارش داد که در شهر پیونگ یانگ و همچنین در شهرهای سینویجو و هایسان قیمت بنزینی که از سوی فروشندگان خصوصی فروخته می شود به 2.

18 دلار بر هر لیتر تا تاریخ 5 ژوییه رسیده بود که در مقایسه با قیمت 1.

46 دلاری برای هر کیلو مربوط به تاریخ 21 ژوئن افزایش 50 درصدی داشته است.

کانگ می جین، یکی از این فراری ها که مدعی گفت وگوهای منظم با منابع بازاری در داخل کره شمالی است و درباره قیمت های کالاها و خدمات در این کشور افشاگری می کند، گفت: این افزایش شدید قیمت سوخت در کره شمالی در ابتدا بر اثر شایعه محدود شدن فروش نفت چین به این کشور اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی قیمت سوخت در کره شمالی

افزایش 50 درصدی قیمت سوخت در کره شمالی