مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 12:552017-07-17اقتصادي

صدور 21 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی کشاورزی در چهارمحال بختیاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری 21 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله غریب با اعلام این خبر، اظهار کرد:با صدور این تعداد فقره جواز تاسیس، پیش بینی می شود برای 284 نفر شغل فراهم شود.

وی افزود: برای احداث این طرح ها 574 میلیارد ریال سرمایه گذاری برآورده شده است.

غریب ادامه داد: در صورت اجرا پروژه ها سالانه 100 هزار تن مواد خام کشاورزی، جذب و با فرآوری، بسته بندی، عمل آوری و نگهداری به محصولات قابل مصرف و عرضه وارد بازار می شود.

به گفته وی از مجموع جوازهای صادر شده چهار فقره در بخش باغی و گیاهان دارویی، شش فقره در بخش زراعی و 11 فقره در بخش دام و شیلات بوده است.

وی اضافه کرد: در این مدت زمان چهار واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان با سرمایه گذاری 125میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال 42نفر فراهم شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال بختیاری خاطرنشان کرد: اخیراً از سوی مدیریت صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاوزی برای رفاه حال و سهولت کار سرمایه گذاران در تمامی بخش های صنایع دام و طیور و تولیدات گیاهی و صنایع کشاورزی تبدیلی سامانه ای طراحی و راه اندازی شده است که متقاضیان مستقیماً از طریق سامانه کشاورزی نسبت به ثبت تقاضا و اخذ جواز تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 21 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی کشاورزی در چهارمحال بختیاری

صدور 21 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی کشاورزی در چهارمحال بختیاری