مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 11:462017-07-17فرهنگي

به خوانندگی پیام عزیزی گروه دف نوازان فروزان و هوران در حوزه هنری کنسرت می دهند


کنسرت مشترک گروه دف نوازان فروزان و هوران به سرپرستی سیاوش عبدی و بهروز قهاری ساعت 21 روز 19 مردادماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می شود.

- گروه دف نوازان فروزان و هوران در حوزه هنری کنسرت می دهند کنسرت مشترک گروه دف نوازان فروزان و هوران به سرپرستی سیاوش عبدی و بهروز قهاری ساعت 21 روز 19 مردادماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، این کنسرت به خوانندگی پیام عزیزی، تهیه کنندگی مجیدفلاح پور و مدیر اجرایی آیدا امیری مقدم و مدیر گروه مریم شهریاری در حالی برگزار می شود که شعار مشترکی تحت عنوان ای گفت و گوی ما همگی گفت و گوی دوست این دو گروه را در این اجرا همراهی می کند.

قطعات الله مدد، باده جبار، از دست عشق ، یار میگوید الله، شاه مدینه، کوچه محبت مسلمانان، همه جا بروم، مدد یا سبحانی، یا رسول الله دخیل، الله الله، از من چرا رنجیده ای و چند قطعه کردی به نامهای ملول گیان، مه گری، کابوکی، جان جانی و .

از قطعات اجرایی این کنسرت هستند.

همچنین چهار قطعه کوبه ای نیز توسط این گروه در این کنسرت به اجرا در می آید.

عضای کنسرت مشترک فروزان و هوران رانزدیک به 70 نوازنده کوبه ای و گروه ملودی را علیرضا بشردوست (سنتور)، حسین قاسم زاده (نی)، حامد پیرا (پالایان و سرنا)، مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خوانندگی پیام عزیزی گروه دف نوازان فروزان و هوران در حوزه هنری کنسرت می دهند

به خوانندگی پیام عزیزی گروه دف نوازان فروزان و هوران در حوزه هنری کنسرت می دهند