مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 11:402017-07-17اقتصادي

ضرورت راه اندازی بانک آمار نیروی پرستاری در کشور


رییس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری تهران با اشاره به آمارهایی که درباره کمبود پرستار در کشور اعلام می شود تاکید کرد که باید برای این موضوع بانک آمار نیروی پرستاری ایجاد و ارقام براساس منابع مستند مطرح شوند.

- در همایش نقد و بررسی طرح تربیت پرستار بیمارستانی مطرح شد ضرورت راه اندازی بانک آمار نیروی پرستاری در کشور رییس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری تهران با اشاره به آمارهایی که درباره کمبود پرستار در کشور اعلام می شود تاکید کرد که باید برای این موضوع بانک آمار نیروی پرستاری ایجاد و ارقام براساس منابع مستند مطرح شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چراغی در همایش نقد و بررسی طرح تربیت پرستار بیمارستانی اظهار کرد: گاهی مطرح می شود که مشکل امروز جامعه پرستاری کمبود نیرو است، اما این سوال مطرح می شود که آیا واقعا کمبود پرستار داریم یا خیر.

چرا تا امروز منبع یا تحقیقی در این زمینه مشخص نشده است؟ وی ادامه داد: این ارقام بین 100 تا 200 هزار کمبود نیرو را مطرح می کنند.

ما در هیات مدیره نظام پرستاری تهران مکاتبه های متعددی را با بیمارستان ها و دانشکده های پرستاری درباره آمار پرستاران آماده به کار و در حال فعالیت داشته ایم، اما از بین 188 مرکز تنها 20 مرکز این اطلاعات را داشتند؛ این موضوع به معنی نبود بانک آمار نیروی پرستاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی بانک آمار نیروی پرستاری در کشور

ضرورت راه اندازی بانک آمار نیروی پرستاری در کشور