مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 11:202017-07-17اقتصادي

25 میلیارد ریال برای ایمن سازی محورهای ارتباطی گلستان هزینه شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون 25 میلیارد ریال از محل منابع ملی و ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای ایمن سازی محورهای ارتباطی استان هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل مصدقی اظهارکرد: اعتبار مذکور با نگاه ارتقای ایمنی راه ها، منظرآرایی و زیباسازی جاده ها و خود معرف بودن و بخشنده کردن راهها و صرف عملیاتی همچون کاشت 13 هزار اصله نهال در بزرگراهها و محورهای شریانی استان مانند محور آزادشهر- مینودشت، گالیکش تا تنگراه، سه راهی کلاله تا کلاله، محور بندرترکمن-گمیشان و بزرگراه گرگان- کردکوی- نوکنده شده است.

وی افزود: تهیه و نصب 7 کیلومتر حفاظ بلوک مفصلی در سه راهی کلاله به سمت کلاله، و تعمیر و مرمت 469 عدد حفاظ گاردریل در بزرگراه گرگان- آزادشهر از انواع دیگر عملیات ایمن سازی بوده است.

مصدی بیان کرد: تجدید خط کشی راه ها به طول 450 کیلومتر، احداث روشنایی به طول 3 کیلومتر و تعمیر، سرویس و نگهداری روشنایی های موجود به طول 489 کیلومتر، تهیه و نصب 100 عدد بشکه ایمنی و حدود 500 عدد میله ترافیکی جزو عملیات دیگری بوده که برای افزایش ایمنی راههای استان صورت گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: تهیه و نصب 1550 عدد مسیرنمای ارتجاعی و تهیه و نصب 45 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 میلیارد ریال برای ایمن سازی محورهای ارتباطی گلستان هزینه شد

25 میلیارد ریال برای ایمن سازی محورهای ارتباطی گلستان هزینه شد