مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:562017-07-17سياسي

عدم توجه به تامین اجتماعی مشکلاتی در جامعه به همراه خواهد داشت


قائم مقام دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران گفت: با بررسی ها و مطالعات کارشناسان طی حداقل یک قرن اخیر، تامین اجتماعی ابزاری برای تحقق امنیت و عدالت اجتماعی تلقی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، مرتضی رجبی به مناسبت هفته تامین اجتماعی، اظهار داشت: مفهوم تامین اجتماعی با رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی، و کرامت انسانی پیوند خورده است و توسعه پایدار سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر کشوری با سطح کیفیت خدمات تامین اجتماعی در آن کشور رابطه ای مستقیم دارد.

وی افزود: تامین اجتماعی از حقوق اساسی انسان هاست و عدم توجه به آن، مشکلات عدیده ای را در یک جامعه به همراه خواهد داشت.

رجبی اضافه کرد: تامین اجتماعی به منزله حمایتی است که در قبال مشکلات اجتماعی و اقتصادی پدیدآمده به واسطه قطع یا کاهش شدید درآمد افراد بر اثر بیکاری، بیماری، بارداری، ازکارافتادگی، سالمندی، فوت و همچنین افزایش هزینه های درمان و نگهداری خانواده به افراد جامعه ارائه می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه چگونگی برخورداری تمامی افراد کشور، از حمایت های تامین اجتماعی، در قانون اساسی، اسناد بالادستی و همچنین در قانون و مقررات تامین اجتماعی در حد خوب پیش بینی و مصوب شده است، گفت: با این وجود به نظر می رسد به لحاظ عمدتا تنگناها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به تامین اجتماعی مشکلاتی در جامعه به همراه خواهد داشت

عدم توجه به تامین اجتماعی مشکلاتی در جامعه به همراه خواهد داشت