مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:552017-07-17سياسي

همایش ملی "کرمانشاه و زندگی شهری" برگزار می شود


رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری اولین همایش ملی "کرمانشاه و زندگی شهری" به همت دانشگاه رازی و شهرداری کرمانشاه خبر داد.

- رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری اولین همایش ملی "کرمانشاه و زندگی شهری" به همت دانشگاه رازی و شهرداری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فرهاد دانش نیا در نشست خبری که امروز (26 تیر) برگزار شد، اظهار کرد: نخستین همایش ملی "کرمانشاه و زندگی شهری" 24 مهر امسال در سالن "شهید علیمحمدی" دانشکده علوم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش یک روزه است، افزود: برنامه داریم میهمانان ویژه ای از جمله وزیر راه و شهرسازی در این همایش حضور داشته باشد و از تعدادی از اساتید برجسته حوزه شهری سراسر کشور نیز دعوت شده است.

رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه زمان آغاز به کار دبیرخانه این جشنواره را دی ماه سال 95 اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون 60 چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال شده که 50 مورد آن پذیرش شده است.

به گفته دانش نیا، مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه همایش تا 15 مرداد است و پیش بینی می شود حدود 60 مقاله در نهایت پذیرش نهایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی "کرمانشاه و زندگی شهری" برگزار می شود

همایش ملی "کرمانشاه و زندگی شهری" برگزار می شود