مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:462017-07-17فرهنگي

برترین کودکان و نوجوانان شاعر در جشنواره رضوی معرفی شدند


بهترین های مسابقه «شعرسرایی رضوی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام معرفی شدند.

- بهترین های مسابقه شعرسرایی رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این مسابقه، 4هزار و 203 نفر با ارایه 5هزار و 455 اثر از مراکز فرهنگی و هنری کانون سراسر کشور شرکت کردند که از این تعداد 411 اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد.

در این بخش از جشنواره پانزدهم رضوی، 9 اثر برگزیده و 11 اثر به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

استان های خراسان رضوی با دو اثر و کرمانشاه با یک اثر برگزیدگان گروه های سنی اول 7 تا 10 سال، این مسابقه از جشنواره رضوی هستند.

در بخش شایسته تقدیر گروه های سنی اول نیز، استان های کرمان و هرمزگان با دو اثر، خوزستان، چهارمحال بختیاری، یزد و گیلان هر کدام با یک اثر، شناخته شدند.

در گروه های سنی دوم 11 تا 13 سال نیز، فارس و همدان هر کدام با یک اثر شایسته تقدیر این بخش هستند که این بخش برگزیده نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین کودکان و نوجوانان شاعر در جشنواره رضوی معرفی شدند

برترین کودکان و نوجوانان شاعر در جشنواره رضوی معرفی شدند