مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:402017-07-17پزشكي

مشارکت 49 هزار نفری دانشگاهیان علوم پزشکی در جشنواره قرآن و عترت


قائم مقام کل وزارت بهداشت، مشارکت 49 هزار و 226 نفر از دانشگاهیان عل وم پزشکی در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت را تحسین برانگیز خواند و گفت: - جای خوشحالی دارد که خانواده بهداشت و درمان کشور مشارکت حداکثری در این رویداد بزرگ قرآنی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی عصر روز گذشته (یکشنبه) در افتتاحیه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در تالار حافظ شهر شیراز برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: باعث افتخار است که خانواده بهداشت و درمان کشور اعم از دانشجویان، کارکنان، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی نسبت به قرآن و آموزه های دینی و قرآنی اهمیت خاصی قائل هستند و حضور حداکثری آنها در این جشنواره، نشان از توجه واهمیت آنها نسبت به قرآن و اهل بیت دارد.

وی با اشاره به مشارکت حدود 50 هزار نفری دانشگاهیان علوم پزشکی کشور در جشنواره بیست ودوم قرآن و عترت وزارت بهداشت، گفت: این آمار نشانگر آن است که از هر 12 نفر در دانشگاه های علوم پزشکی کشور، یک نفر در این دوره از جشنواره شرکت کرده است.

دکتر حریرچی با بیان اینکه در چهارسال گذشته میزان مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت حدود 17 هزار نفر بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 49 هزار نفری دانشگاهیان علوم پزشکی در جشنواره قرآن و عترت

مشارکت 49 هزار نفری دانشگاهیان علوم پزشکی در جشنواره قرآن و عترت