مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 10:302017-07-17بين الملل

دانشمندان در جستجوی "هوش فرازمینی" با استفاده از پرتوهای لیزر


موسسه "جستجو برای هوش فرازمینی"(SETI) روی جستجوی سیگنال های رادیویی تمدن های دیگر در کهکشان راه شیری تمرکز دارد اما این نهاد به تازگی رویکرد جدیدی پیش گرفته و آن استفاده از پرتوهای لیزر است.

- دانشمندان در جستجوی "هوش فرازمینی" با استفاده از پرتوهای لیزر موسسه "جستجو برای هوش فرازمینی"(SETI) روی جستجوی سیگنال های رادیویی تمدن های دیگر در کهکشان راه شیری تمرکز دارد اما این نهاد به تازگی رویکرد جدیدی پیش گرفته و آن استفاده از پرتوهای لیزر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیواطلس، این موسسه آمریکایی به دنبال جمع آوری بودجه با کمپین مردمی برای انجام مجموعه ای از مشاهدات با استفاده از دوربین، جهت اسکن کردن پیوسته تمامی آسمان و جستجوی نورهای لیزری زودگذر است که شاید علائم حیات هوشمند باشند.

طی 60 سال گذشته، استراتژی مطلوب برای جستجوی نشانه هایی از تمدن های فرازمینی، کنکاش علائم رادیویی بوده که به سمت زمین تابانده می شوند.

بنابراین، استراتژی معمول موسسه SETI ، جستجوی سیگنال های طولانی و تکراری است که روزها و حتی ماه ها به سوی زمین می تابند با این فرض که ارسال کننده سیگنال می خواهد به زمینیان فرصت بدهد سیگنال را شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان در جستجوی "هوش فرازمینی" با استفاده از پرتوهای لیزر

دانشمندان در جستجوی "هوش فرازمینی" با استفاده از پرتوهای لیزر