مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 09:502017-07-17سياسي

طرح تغییر حکومت در ایران خلاف موازین حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح موضوعاتی در مورد تغییر حکومت در ایران اقدامی آشکار علیه منافع ملی ما و مداخله در امور داخلی یک کشور بوده و خلاف موازین حقوق بین المللی است.

- علی نجفی خوشرودی در گفت وگو با ایسنا، درباره طرح وقیحانه و آشکارای تغییر حکومت در ایران از سوی آمریکا و اینکه از نظر قوانین بین المللی دارای چه بار حقوقی است، گفت: این اقدام آشکار علیه منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و مداخله در امور داخلی یک کشور محسوب می شود.

وی با تأکید بر اینکه طرح این موضوع خلاف موازین حقوق بین المللی و منشور سازمان ملل متحد است اظهار کرد: البته این قبیل طرح ها و اقدامات از سوی مقامات آمریکایی برای جمهوری اسلامی ایران تازگی نداشته و جدید نیست.

از همان روزهای اول پیروزی انقلاب، ما با چنین مواضع و اقداماتی از سوی این کشور علیه دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران مواجه بوده ایم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: امیدوارم آمریکایی ها با طرح چنین مسائلی بیش از این به موقعیت و اعتبار خودشان در سطح بین المللی لطمه وارد نکنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که چنین اقداماتی به گسترده تر شدن فضای آمریکاهراسی در مناسبات بین المللی منجر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تغییر حکومت در ایران خلاف موازین حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل است

طرح تغییر حکومت در ایران خلاف موازین حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل است