مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 09:462017-07-17ورزشي

تمرین استقلال امروز تعطیل است/ آبی ها فردا در ایفمارک


مدیران باشگاه استقلال طی سفری به مالزی درصدد وصول مطالبات آسیایی تیم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار بر این بود که مدیران باشگاه استقلال 26 تیرماه برای دریافت مطالبات این باشگاه راهی مالزی شوند.

به این ترتیب رضا افتخاری مدیر عامل استقلال برای وصول مطالبات آسیایی تیم امروز راهی مالزی شد تا مطالبات را با حضور در مالزی دریافت کند.

باشگاه استقلال بابت حضورش در لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2016-2017 مطالباتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد که مدیرعامل باشگاه استقلال طی این سفر پیگیر وصول مطالبات آسیایی این باشگاه است تا مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه استقلال واریز شود.

وضعیت نهایی پزشک استقلال پیرو صحبت های نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال در مورد عقد قرارداد بازیکنان پیش از انجام تست های پزشکی، ستوده دیگر پزشک این تیم هم ترجیح داد تا در اردوی ارمنستان آبی ها را همراهی کند و به همین دلیل نیز کادرفنی استقلال تصمیم گرفت تا نفر جدیدی را به تیم پزشکی اضافه کند .

مهیار مرتضوی از پزشکانی است که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و با توجه به شرایط پیش آمده این احتمال وجود دارد که با صلاح دید منصوریان حضور این پزشک تا آخر فصل در استقلال قطعی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین استقلال امروز تعطیل است/ آبی ها فردا در ایفمارک

تمرین استقلال امروز تعطیل است/ آبی ها فردا در ایفمارک