مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 07:402017-07-17حوادث

جزییات زندگی قاتل آتنا


دادستان اردبیل اعلام کرده است پرونده قتل آتنا، دختر پارس آبادی، به صورت ویژه بررسی می شود و جزییات این قتل و دیگر قتل هایی که متهم انجام داده، به مردم اطلاع رسانی می شود.

شرق نوشت: "گفته های دادستان در حالی است که روز شنبه رییس قوه قضاییه در دستوری ویژه به دادگستری اردبیل، مسئولان قضایی اردبیل را موظف کرد که پرونده قتل آتنا را در اسرع وقت و به صورت ویژه رسیدگی کنند.

این در حالی است که خانواده اسماعیل، متهم به قتل، نیز اعلام کردند در کنار خانواده آتنا هستند و با آنها همدردی کرده و خواستار مجازات اسماعیل هستند.

هرچند شرایط برای این خانواده بسیار سخت است و اخبار رسیده حاکی از آن است که اعضای خانواده اسماعیل وضعیت روانی مناسبی ندارند و دختر و پسر بزرگ اسماعیل شوکه شده و واکنش های روانی شدیدی دارند اما برادر اسماعیل به خبرنگار ما گفته بود: مردم باید حساب آنها را از اسماعیل جدا کنند و اشتباه اسماعیل را به پای آنها ننویسند.

اهالی محله قدیمی خانه پدری اسماعیل می گویند اعضای خانواده او مردمانی آرام و محترم بودند و بعد از آشکارشدن این قتل ها مجبور شدند خانه شان را رها کنند و بروند.

یکی از همسایه ها می گوید اولین روزی که مشخص شد اسماعیل قاتل است، خانواده اش از ترس اینکه به خانه شان حمله شود، درها را بسته و هیچ کدامشان بیرون نیامدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات زندگی قاتل آتنا

جزییات زندگی قاتل آتنا