مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1396 ساعت 01:502017-07-16فناوري

اینترنت نامحدود می آید اما در زمان نامشخص!


در حالی که کاربران اینترنت مدت هاست از ارائه بسته های حجمی ناراضی هستند و استفاده از اینترنت برای دانلود فایل های ویدیویی که حجم زیادی را می طلبد افزایش یافته است، - چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازگشت بسته های نامحدود اینترنت ثابت خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های ارائه دهنده اینترنت از سال 1392 با مصوبه شماره 152 کمیسیون تنظیم مقررات، برای تعرفه های اینترنت با سرعت های مختلف، براساس حجم آن ها قیمت های مختلفی اعمال کردند.

این کار در آن زمان باعث کاهش هزینه ها برای مشترکان شد زیرا در آن شیوه جدید، کارکرد و حجمی که افراد مورد استفاده قرار می دهند، محاسبه شده و لازم نبود مشتری مبلغ خاصی را به طور ثابت پرداخت کند.

همچنین به این دلیل که در اینترنت نامحدود، شرکت ها به نسبت 1 به 10 پهنای باند را به اشتراک می گذاشتند، کیفیت اینترنت حجمی به مراتب بهتر از اینترنت نامحدود بود، زیرا در شیوه حجمی همه به یک حجم از اینترنت استفاده می کردند.

اگرچه در آن زمان همچنان اینترنت نامحدود و غیرحجمی توسط شرکت ها بر اساس نیاز مشترکان و البته با سرعت های محدود کمتر از یک مگابیت ارائه می شد، سیاست شرکت ها در آن زمان این بود که مشترکان اینترنت نامحدود به طور تدریجی به استفاده از اینترنت حجمی روی آورند و به همین دلیل سرعت های بیشتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت نامحدود می آید اما در زمان نامشخص!

اینترنت نامحدود می آید اما در زمان نامشخص!