مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 18:312017-07-16ورزشي

سایت فروش بلیت دربی 85 آغاز به کار کرد+عکس


با وجود اخبار ضدونقیضی که از برگزاری دربی 85 در آلمان به گوش می رسد از عصر امروز سایت فروش بلیت این بازی آغاز به کار کرد تا هوادارانی که قصد تماشای این دیدار را دارند بتوانند بلیت تهیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، در حالی که اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال امروز دز نشست خبری خود اعلام کرد که بلیت فروشی دربی 85 در آلمان به زودی آغاز می شود از عصر امروز سایت فروش بلیت این دیدار که در شهر بیله فلد آلمان برگزار می شود آغاز شد.

در سایت این بازی علاقه مندان و هوادارانی که قصد تماشای این بازی از نزدیک را دارند می توانند بلیت هایی با قیمت 20 الی 70 یورو تهیه کنند.

این در حالی است که از سوی سازمان لیگ اعلام شده بود که در تاریخ 30 تیر ماه دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و نفت برگزار می شود و در این شرایط این احتمال وجود دارد که دربی 85 در آلمان لغو شود اما اسپانسر این دو باشگاه اعلام کرده بود که این بازی قطعاً روز شنبه در آلمان برگزار می شود و حالا هم بلیت فروشی این بازی از طریق سایت اینترنتی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/5FGECR نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت فروش بلیت دربی 85 آغاز به کار کرد+عکس

سایت فروش بلیت دربی 85 آغاز به کار کرد+عکس