مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 17:252017-07-16پزشكي

فقط برای خدمات تخصصی به بیمارستان میلاد مراجعه کنید


معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه بیمارستان میلاد در حوزه فوق تخصصی خدمات ارائه می دهد، گفت: از مراجعه کنندگان به این بیمارستان تقاضا داریم با توجه به حجم و ظرفیت تعریف شده این بیمارستان و به منظور ارائه خدمات بهینه، - صرفا برای دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیمارستان میلاد مراجعه کنند و از سایر مراکز درمانی این سازمان در موارد غیرتخصصی خدمات بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدمجید صادقی راد در گفت و گو با مجله صبحگاهی رادیو گفتگو، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به دو شکل درمان مستقیم و غیر مستقیم، خدمات درمانی خود را به بیمه شدگان ارائه می کند.

وی افزود: در بخش درمان مستقیم بالغ بر 362 مرکز درمانی داریم که در قالب 70 بیمارستان با 10 هزار تخت فعال و 286مرکز سرپایی شامل درمانگاه ها، پلی کلینیک های شبانه روزی و درمانگاه های تخصصی در سراسر کشور به بیمه شدگان ارائه خدمت می دهند.

معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی، بر اساس نظام سطح بندی خدمات درمانی با فاکتورها و شاخص های مختلف انجام می شود و با توسعه مراکز، خدمات مختلف ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط برای خدمات تخصصی به بیمارستان میلاد مراجعه کنید

فقط برای خدمات تخصصی به بیمارستان میلاد مراجعه کنید