مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1396 ساعت 11:212017-07-16سياسي

برگزاری جشنواره «علم برای همه» ویژه دانش آموزان و خانواده ها


مدیر عامل موسسه علمی آینده سازان گفت: در راستای ترویج امید علمی ، تفکر خلاق و تقویت روحیه ی پژوهشی "جشنواره علم برای همه" در دو بخش عمومی و ویژه ، - ویژه ی دانش آموزان و خانواده ها با اهدای جوایز نفیس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ، ارشاد استعدادی مدیر عامل موسسه علمی آینده سازان گفت: موزه ملی علوم و فناوری با مشارکت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در ادامه برگزاری دو دوره از جشنواره علم و عامه" سومین دوره این جشنواره را با نام علم برای همه و به مدت یک هفته از تاریخ 20 تا 25 آبان 1396 برگزار می کند و اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان علاوه بر حضور و داوری کل جشنواره به شکل اختصاصی هم مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرند.

وی گفت: محورهای جشنواره سوم موزه ملی علوم و فناوری ارائه، معرفی یا آموزش مفاهیم علمی به زبان ساده در قالب ساخت ابزار، جنگ علمی، کلیپ علمی و شعر است و در این بخش، شرکت برای عموم به صورت انفرادی و گروهی آزاد است.

استعدادی خاطر نشان کرد: بخش ویژه این جشنواره با موضوع "زلزله و خانواده" است و افراد می توانند آثار خودرا در قالب عکاسی، فیلم، پویانمایی، ساخت ماکت و سازه امن، نقاشی، داستان علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «علم برای همه» ویژه دانش آموزان و خانواده ها

برگزاری جشنواره «علم برای همه» ویژه دانش آموزان و خانواده ها